Grønne aksjer

Nsxnsx
11.01.2022 kl 17:42 4810

En tanke.

På en typisk Recsi tråd så leses hvert innlegg la oss si ca 4000 ganger etter et par døgn. Kunne vi gjette på at ca 1000 unike lesere kanskje ? (sikkert mange som leser men sjelden skriver). La os si at vi i snitt har 20.000 aksjer hver( sikkert noen som har noen hundre og noen som til og med er inne på topp 50).

Det vil i så fall si at vi som jevnlig leser Recsi trådene disponerer ca 20.000.000 aksjer. Altså mer er synlig og usynlig short til sammen.

Ergo kunne vi lett knust og satt i gang en kjedereaksjon om vi satt hold på alt og i tillegg la inn noen kjøpsordre. Som alle som følger litt med så er det ikke så lenge siden tilsvarende fant sted i et annet selskap fordi småaksjonærer var drit lei av at noen få herjet med kursen i form av massive short og ødelagte ALT av verdier :) (ble til og med et eget uttrykk).

Dette er ikke en oppfordring kun en tanke som poppet opp :) :).....men JEG fortsetter med å HOLDE og KJØPE til vi passerer 100,-(også min tradingpost er nå tatt av markedet). Lykke til alle medaksjonærer mens vi venter på bedre tider og meldinger så mange at vi går i surr :) :) :)

P.S. Tallene i regneeksempeket har jeg selvsagt ikke noe belegg for å hevde, kun gjetting.
Redigert 11.01.2022 kl 17:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.