Offshore

Jacob78
11.01.2022 kl 19:07 7650

…redusert med 75%…. Var det tallene 7 og 5 du tenkte på da du stakk fingern i været?😊 Kursen var 1,5 før den spratt opp til 2,4 og ned igjen på ikke annet enn spekulasjon og haus (ingen underliggende faktorer). Jeg har fortsatt klokkertro på aksjen. Selvsagt har jeg vært inn og ut som flere av dere, har tross alt vært med siden under kronen, men jeg har kjøpt en god del på 1,4x nivåene (for langt mer enn jeg potensielt kunne fått/kan få rep emi aksjer for), og kommer til å fortsette om Scana drar seg nedover under emi-kurs.
At aksjonærene i PSW har fått «så godt betalt» at de kommer til å selge ned Scana til under krona igjen som du påstår, tviler jeg meget sterkt på. Men for meg som for deg, så blir det en påstand.
Spennende med ulike synspunkter, men jeg har klokkertro.
Og til dere som satt aksjen i på 1,5kr for 2mnd siden og var super-positive, men som nå, basert på siste tids nyheter, er supernegative; dere forstår jeg meg ikke på!
Uansett, lykke til👍🏻
Redigert 11.01.2022 kl 19:13

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.