IKT

Jono
20.03.2019 kl 21:45 3091

Om noen har skuffet -- så må det være den nye "sjefen" som "kjøper" en analyse før han sparker 40% av de ansatte og begrunner med at en "samtale", noen med penger ikke ble som forventet, snakk om amatør og som bekymrer meg mye mer enn den gamle bløffmakeren, som tross alt bare gjorde jobben sin, og noen vil sikkert mene at han ble for godt betalt, men hva det koster å ha en "sjef" i USA,

Merk at jeg skriver "var" -- for THIN kommer til å gå konkurs, ingen som vil kjøpe underskuddet, samme hva noen drømmer om. Derimot ligger noen i "sivet", kanskje gamle eiere fra Opticom, som vet bedre enn alle oss andre, men for noen kan ha milliard verdier, bare ikke oss gode gamle aksjonærer, og inkludert meg selv -- har tapt våre "formuer" og bare framstår som noen store idioter dessverre.

Om noe som ville gitt meg en god natt, så om jeg leste om at de aller største aksjonærene, og som jeg har forstått at ikke har gjort, å selge mer, men om de derimot har lastet opp med aksjer for å vise sin tro på THIN, så har styret etter min mening ansatt feil mann til å erstatte Davos!, men nok har hatt mer enn nok å tenke på, om hva de skal gjøre, men ikke bare ledelsen som er feil og dårlig, også et dårlig styre dessverre!

Redigert 20.03.2019 kl 21:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.