Offshore

Interessert
12.01.2022 kl 00:31 7869

De som satte penger i emisjonen må ha fått tilgang til informasjon/analyse som har overbevist dem om at 1,4 er en god pris for aksjene. Hvis ikke hadde de jo ikke kjøpt. Denne informasjonen har vi andre ikke tilgang til, men vi kan, hvis vi vil, stole på at deltakerne i emisjonen gjorde en korrekt vurdering. I så tilfelle er dagens aksjekurs bra. Men helst skulle jeg sett presentasjonen av selskapet, gitt ved emisjonen, og gjort min egen vurdering. Når jeg velger å bli sittende er det i tro på at markedet for selskapets produkter og tjenester er på vei opp etter en tung tid for oljeservice. Vindkraft kan også etterhvert bli et ytterligere marked. Men som sagt, vi mangler analyser, så det blir litt håp og tro. Skal innrømme det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.