Farma

onuk
21.03.2019 kl 00:08 1230

Gunlove, du har så rett i alt du skriver. Bortsett fra en konkret del, dette med sykehus og at de få sin del uansett eller ikke, de skal tjene mest mulig på andres sin ulykke......
Dessverre er det slik at sykehus skal tjene mest mulig, de driter i andres sin ulykke, det er ulykken til andre de lever (sko seg) av. Hvem skal stoppe dette? Jeg vet sannelig ikke, jeg håper det er de som betaler gilden, men sykehusene selv på frivillig grunnlag er det neppe.
Så akkurat en aktuell sending ifm behandling av pasienter innen psykiatrisk helsetjeneste i Tyskland. Ikke akkurat en bananrepublikk, men jeg har ikke sett mer sjokkerende noen gang. Jeg tror nok at PHO har en vanskelig kamp mot et inngrodd pengestyrt helsevesen i USA i møte. Dessverre!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.