Olje

bergsmofs
21.03.2019 kl 08:03 2500

Bæærnt: Velkommen igjen som aksjonær. Har du lodd, kan du vinne ?.
Det var nok skrevet en del ja,om oppstart før og etter årskiftet.I all hovedsak skrevet uten at jeg har lest fra selskapets presentasjoner,at drilling skulle starte. Det jeg forholder meg til er selskapets egne ord om dette. Å der har det egentlig vært usikkerhet rundt oppstart,som har vært meldt ut. Ledelsen har arbeidet med en del andre forhold,som er kjente brikker for oss. Å derfor har de også i den kommunikasjon som jeg har lest offisielt, sagt oppstart « likely not until 2019» Q3 rapport.
Jeg forholder meg også i fortsettelsen til deres offisielle kommunikasjon,uten å spekulere for mye. Enig i at det kan være litt unødvendige uklare meldinger. Men egentlig uproblematisk. Det er det som tolkes å skrives på den bakgrunn her inne, som tilslører det meste her inne. Både fra de som melder hele tiden at alt går rett vest å også de som sterkt forenkler bildet, å kommer med rallyvarsel hele tiden,
Jeg holder meg til det ledelsen faktisk har levert frem til nå, inkl. De utfordringer som har vært, å som sikkert fortsatt er der. Men jeg velger å stole på at de fortsatt arbeider godt, finner løsninger på de utfordringer de har, å at når avtaler å godkjenninger er i boks, så fortsetter aksjens verdier å utvikles. Mitt håp er fra ? til ?
Som er et lite billedlig uttrykk på det jeg håper vil skje. Stort potensiale, spennende felt, utfordrende land,omgivelser å det er oljeboring å leting. Mye skjer å kan skje før olja spruter. Men det håper jeg den gjør snart. Ventetiden kan bli lang. Men så lenge verdien på aksjene mine har steget 70% til nå. Så ser jeg fortsatt et pent potensiale i aksjen. Ser lengre fremover. Sluttet med å hoppe på å falle av igjen nedover ....
Så når det gjelder tiden å godkjenninger, blir fra min side bare spekulasjon. Stoler på at ledelsen har kontroll. Så melding kommer når alt er klart. Det kommer i 2019 ?
Uansett lykke til med loddet, til deg å meg å alle de andre eierne nå

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.