Grønne aksjer

Solerbra
12.01.2022 kl 22:42 3070

Jeg tror ikke alt snudde plutselig av seg selv, men at et handlingslammet styre med JUM som leder var en viktig årsak til situasjonen selskapet havnet i. Når en forretningsmodell ikke lengre går, må styret og ledelse ta grep. Istedet var det år etter år med syting og klaging 4 ganger i året (kvartalspres.) på at ikke handelskrigen ordnet seg. Uten Røkkes inntreden tviler jeg på at noe hadde snudd. Ting skjer ikke av seg selv.

Jeg kjøpte masse aksjer etter at ML stengte fordi jeg rett og slett ikke aksepterte i eget hode at Rec med sine produkter, kvalitet, pris og miljøprofil ikke skulle ha en fremtidig rolle i en industri i soloppgang (bokstavlig talt). Så får vi om det er dommedagsprofetene eller vi som får rett.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.