Farma

bravi
21.03.2019 kl 10:49 905

Jeg har iallefall kjøpt aksjer her i god tid før almuen våkner kan man si, trodde faktisk at fase 3 våren 2017 var avgjørende for dette caset. Det er snart 2 år siden fase 3 var ferdig godkjent. Etter 2 år har enda ikke Pho kommet seg ut på banen der de blir synlige.

Pr. idag er det masse blærekreft pasienter som ikke har hørt om BLC, forundrer meg heller ikke om det er mange urologer som ikke har videre kjennskap til dette, kanskje de har hørt om det, men hva så?

BlC og blærekreft skulle vært omtalt i vanlig media som folk leser og ser på, det er det ikke. Da hadde markedet kunne våknet. Hvorfor har ikke Photocure fått dette inn på dagsorden? Jeg har f.eks ikke sett eller hørt noe om BLC og dets fordeler i vanlige nyheter som brede lag av befolkningen får med seg her i landet. Ser stadig vekk at det er store nyhetsoppslag med mye styr om enkelte medisiner som ikke pasienter får tilgang til her i landet. Regner med det er slik i Eu, Us og resten av verden også.

Hva om vi f.eks hadde en entusiastisk styreleder som uttalte seg i positive vendinger til media og markedet av og til? Er det noen som har sett noe til Egberts i så måte?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.