Industri

Andrew
14.01.2022 kl 08:24 3574

Jøss, noe vi kan være enige om. Jeg nekter å ta imot gratis penger, rett og slett fordi det gjør en sløv og en slapper av. man skal aller helst ha tjent de pengen en bruker, man er straks mer påpasselig med hvordan de da blir brukt. Elop har nå godt med penger og en får håpe de har ryggrad sterk nok til å bruke dem med kritisk sans. Jeg tvilr sterkt på det.Får stadig vekk høre at vi må søke om støtte for alt mulig av mennesker som liksom skal hjelpe næringslivet, de fleste av dem har aldri hatt ansvar for noe som helst og er betalt av stat eller kommune. Hva de kan tilføre er fargerike brosjyrer og hjelp til å få støtte. Jeg forakter slike mennesker, de har masse ideer om hvordan vi skal drive selv om de har null kjennskap til vårt felt. Til nå har ingen av deres ideer hatt det minste snev av innsikt og forståelse av vårt felt. Men skryt får de, men lite har de å vise til.
De veste av disse er de som har spesialisert seg på å hjelpe deg å søke mot en andel av støtten en får, de vet alt om hvordan man skal uttrykke seg for å få støtte.
Staten har for mye peng, så forbannet enkelt er det, og der det er overflod er det også snyltere.
Redigert 14.01.2022 kl 08:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.