IKT

Jono
21.03.2019 kl 16:18 2959

Takker Reserven for et langt og informativt svar til meg. Som jeg også har skrevet om, har jeg oppført meg som en dott, latt meg lure, men min egen skyld, som ikke har satt meg godt nok inn før jeg kjøpte mine første aksjer i THIN, men hadde stor tro på at denne kunne blir noe BRA.

Det er alltid lett å være etterpåklok, men innser nå at det finnes mange andre løsninger, ikke minst som kan være sikrere. For egen del, er mine THIN aksjer bare noen "lodd", og kommer ikke til å selge, men kommer nok til å bli med skuta til bunns som det heter.

En helt annen "case" må være REC, fikk lyst til å selge noen NEL aksjer for å kjøpe flere i dag etter å ha sett direktesendingen med TH i nettopp. Hadde ikke sett den komme, at REC kan bli en stor spiller i nye batterier til EL-biler!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.