Shipping

tigern34
14.01.2022 kl 19:49 8459

God kveld med-aksjonærer.

Med bare 25 år i markedet og 20 år med netthandel har jeg enda ikke forstått anal-ytikernes definisjon av.. på kort /-mellom og lang sikt.
Er dette bare ett dekke?
Dere som er så glad i Investtech som selger analyser og uttaler seg på kort og mellomlang sikt....!!!!!
Trenden som alle kunne se fra 16.sept til 24 sept.2021 var nedadgående for MPCC. Da tok Investtech MPCC inn i " Hold deg unna porteføljen" på bakgrunn av en langsiktig trend ??? ( ...ikke kort/mellomlang sikt som er strategien?)
14.oktober, 3 uker etter treffer MPCC bunnen og har steget siden.
Først 22. november kommer Investtech etter (har sett det alle ser...stigende trend) og melder positivitet på mellomlang sikt.
Dere må gjerne la dere lure.
Abonnerer på blekka FA som den så fornøyelig ble kalt her inne for litt siden. Hopper glatt bukk over alle analytiker-analyser der.
Så har vi DNB som springer etter kursen og er for feig til en fremtidsrettet skikkelig analyse. Kan godt få gratis råd av meg.
Kursen i går var....i dag var den.....hva sa jeg ( lett i ettertid) og på kort og mellomlang sikt passere 29, 30 , 34, 40. Jeg skal ta kredit når vi når målene og utbasunere.....SPOT ON med analysene mine....haha (selvsagt ikke presisere når jeg har satt målene....)
Nei takk meg til. Da overgår våre kapteiner, overstyrmenn og matroser her på forumet de fleste analytikere en lang seilas.

..trend er øyeblikksanalyse basert på historie....
Trender snur fort, fakta og det fundamentale består.

God fredagskveld.

(noen som har tips til å få bort....PC`n skriver OY når jeg skriver bokstaven O og det samme OY når jeg skriver bokstaven y. Må tilbake å slette bokstaven jeg ikke skal ha...travelt)
Redigert 14.01.2022 kl 20:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.