Grønne aksjer

Yostock
14.01.2022 kl 22:49 2714

Er ikke helt enig. Kan skjønne hva du mener undrende med kursen. Men er ikke enig i forhold til om de får den. Jeg har fulgt Scotwind promoteringen tett. Aow og Ocean Winds har vært veldig gode på å vise planene sine og de har vært gode på å innfri vilkårene tilhørende budet. Ingen har vært i nærheten av å vise de samme planene kanskje utenom BP (som meg kjent har søkt om andre områder). Aow har over 30 lokale avtaler for å bygge opp industrien lokalt i Skotland. Aow har vært i løpende samarbeid med universitet i Skotland og har sammen med flere ministere har de holdt foredrag om planene sine. Aow har vært ute i lokale aviser med planene og hva de ønsker med en grønn industri i Skotland. De har planlagt opp til 5000 jobber for hvert område de har søkt på. Aker og Ocean Winds har allerede 20.000 ansatte i UK. Ocean Winds har hatt den største vindparken i Skotland siden 2010 ish. Aow har kommet med et konkret investeringsbeløp, ingen jeg har sett har vært i nærheten av. Aow har sponset flere grønne eventer i Skotland, der de også har vært deltakere. Har fulgt med og har blitt overbevist om at det Aow og Ocean Winds har planlagt er bunnsolidt og noe Skotland faktisk ønsker. Så å sette kursen opp mot dette er jeg uenig i. Jeg mener heller at aow har vært i en fallende trend lenge og at det er dette mønsteret som gjentar seg. På dette tidspunktet Uavhengig av Scotwind.

Det er bare å være uenig. Men innsatsen til Aow og Ocean Winds for å bidra til en grønn industri i Skotland har vært meget - enorm og imponerende. Så får vi se om det holder på mandag :-)
Redigert 14.01.2022 kl 23:06

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.