Olje og energi

BMU
15.01.2022 kl 14:42 2601

Jeg kan ikke si noe om avtaler eller dypt studering av TA i en firma (Zena). Men Jeg må si at Allenby Company's Financial Adviser and Broker er mer truverdig en noen andre analytiker har lest om i andre selskap som Jeg har trod på og tapt for det..At vi ikke liker de vi ser og leser de er en ant sak og de har mer å gjøre me våre forhåpninger og tru som vi har dyrket i fortiden for selskapet.
Når man ser tilbake (litt over ett år...) Congo annonsering var bra strategisk og nødvendig for selskapet for å komme seg ut av den situasjonen ZENA var.at ting tar tid de har vi lært.Men de som var bra i den tiden de viste seg som en hindring for videre utvikling av kurset. Alle di positive utviklinger i firma (strøm i Italia, Robama i Tunisia) passerte uten å bli noe særlig utvikling av kurset.
Nå stor de Nigeria på rad. Forventninger er om tre mnd.nå, men de er kansje litt lurt at vi lærer noe i fra Congo...men også ta i betraktning at:
ADME har ikke noen sak ang. OML141. De er bra.
ADME har tat juridisk vej for å kreve sin retihet i OML141.
De som tenker Jeg er har di virkelig noen gryn til de at vi ikke vet (ikke Zena heler) Per i dag vi har forstod at di har ikke noe grunn ti det, og hvis de stemmer da beguiner Jeg å tenke på:
For ADME Nigeria er son som deres bakgård, hvor di er faktisk hjemme med alle kontaktene deres ( ikke bli lurt at dem er en britisk selskap.).Derfor Jeg regner me at de vil ta lenger tid en de vi tror (tre monader).Jeg trur og frykter at di vil drøye den prosessen for Zena lenge.
Min håp er at de stemmer de som står i deres aksje chat forum at di er på rangen av konkurs har midler til slutten av februar og da situasjonen blir løst av seg selv.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.