Farma

Shotgun
21.03.2019 kl 18:34 1288

Jeg var ekstremt positiv til dette selskapet og gjorde masse research og satset en god del. Når finansieringen for 3 år frem i tid " ble løst" hvor blant annet det svenske fondet gikk ut både i media og på facebook og fortalte hvor fantastisk dette var så tenkte jeg at da var det også i boks uten å lese meg opp på avtalen. Når kursen gikk nedover så tenkte jeg at jaja da taper vel også fondet tilsvarende på kursfall. Så fant jeg jo ut at fondet ønsket og tjente penger på kursfall og så at de var i samme bås som Induct, lavo tv, element, FIT biotech og masse andre konkurskandidater. Så jeg mistet piffen. Har enda litt alskjer. Men fantastisk lærepenge :-). Har ikke gått på mange tap i biotech altså... Så det er en fantastisk sektor, men farlig å forelske seg i aksjer. Jeg hadde gått glipp av betydelige beløp om jeg satt stille i båten uten og swingtrade.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.