Farma

jfin
16.01.2022 kl 18:48 5847

hei inklusjon og eksklusjonskriterier står beskrevet i studiet, covid 19 er ikke nevnt, men er vel dette som vil være av betydning: . "Has received a live-attenuated vaccine within 30 days prior to enrolment. 13. Evidence of severe or uncontrolled systemic diseases:

Uncontrolled infection including evidence of ongoing systemic bacterial, fungal, or viral infection (excluding viral upper respiratory tract infections) at the time of initiation of study treatment."

Jeg ser det påstås her at det bare er pasienter er svært gamle og dårlige pasienter som får denne behandlingen, det er på ingen måte riktig. Pasienter med kort forventet levetid er ekskludert fra studiet, inklusjon >18 år. Ut fra hva jeg kan lese meg til er også pasienter med typiske symptomer på kreft ekskludert.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.