Olje og energi

FkL
17.01.2022 kl 10:58 1737

Er ikke helt sikker på hva du spør etter her, om det er alle oss her inne eller om det er alle analytikerne?

Analytikerne får vi vel si er svært splittet, selv om de fleste ligger i samme range. IEA og noen få er vel på den nøkterne siden og så følger de andre på oppover med 80-90-100. Noen har jo helt ekstreme priser i horisonten, men det er heldigvis færre.

Personlig så synes jeg det er vanskelig å spå, men jeg håper virkelig ikke at vi går over $100. Det gir ringvirkninger som ikke er bra. Derimot så er jeg helt sikker på at prisene vil forbli det vi regner som høye fremover. Det jeg også tror vi kan være sikre på er at prisen vil være på et nivå som gir PetroNor meget gode inntekter og ikke minst rom for å utføre det vi har i pipeline.
Redigert 17.01.2022 kl 11:08

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.