Grønne aksjer

YNWA250505
17.01.2022 kl 13:09 2072

Hvor står det at jeg tror POC er innbakt i kursen? Det er skribenten Volum som tror dette. Jeg er sikker på at POC vil eksplodere kursen oppover. Om det blir 10-20-50 eller 100% vet jeg ikke. Poenget mitt er at du i absolutt alle innlegg skrive om et annet selskap sin POC og at markedet reagerte godt på det. At du som er 17 år gammel skal lære oss andre hvordan børsen fungerer sier jo sitt. Om du tror at alle selskap som melder POC skal gå 50-70% så er det nok muligens du som fortsatt har en del å lære om hvordan børsen fungere. Jeg sitter nok betydelig mer lastet i deg i Quantfuel så jeg har troa jeg. La oss håpe shorterne vil blø ut av samtlige kroppsåpninger og ar de ikke klarer å dekke seg inn. Håper nye store fond kommer raskt inn i Quantafuel og sørger for en massakre blant shorterpakket.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.