Offshore

Anywhere
17.01.2022 kl 17:03 4967

Det lovende i omsetningsbildet er at det synes som at selgere holder disiplin og ikke uten videre kaster nedover. Heller ikke i sluttauksjon ville noen pynte på kurs nedover eller kvitte seg. På swingsalg ligger det lite og ingenting å hente på denne siden av 4,9 kroner slik jeg ser det.
Man kan selvsagt oppleve det sedvandlige, at det kjøres et rally opp 30-40 øre før man trekker aksjen ned og lurer ut noe volum. Det har skjedd utallige ganger.
Samtidig har vi sett at de større poster på det som synes som lange hender er hentet på nivåer tildels rundt 5 kroner siste året. Langt flere aksjer sitter nå long slik jeg opplever det, og man vil høyst trolig oppleve at volumet ikke oppnås som før om aksjen igjen trekker mot 5,3-nivået. For å få betydelige volum på salg må man nå en god del over der, tror jeg. Så neste besøk av 5,30 har nå en langt høyere sannsynlighet for å kontinueres og brytes over, tror jeg. For min del er det noen mindre trades som ligger på salg der fra 3,5-3,7-kjøp, men det er ørsmå volum på en forventet normalomsetning der selvsagt. Og avhengig av om konkrete saker evnt nå driver aksjen, så er jeg selvsagt ikke fremmed for å løfte trading-salg til 6,66.

Vi bør nok fokusere på at Argentina våkner fremover:)
Redigert 17.01.2022 kl 17:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.