Offshore

Oljerigg1
17.01.2022 kl 17:12 4960

Teknisk er du nok spot on. Det som i mitt hode er viktig å være klar over nå er at flere og flere nå spår mega syklus i olje / energi / råvarer. Da skal nok både produksjonen i Argentina og flere andre steder Archer har markedsandeler oppover, noe som igjen drypper godt på oljeservice. Dette begynner nok å gå opp for en større andel investorer så smått og penger flyttes fra luftig vekst til underprisede olje og energi aksjer. Også i forhold til hva som utspiller seg litt lengre øst i europa er olje og energi og tank etter min mening de beste aksjene og sitte i i tilfelle konflikt / begrenset krig. 4 tallet vi vise seg å ha vært en meget god inngang her etterhvert det er jeg overbevist om. Vi må huske at archer er ikke en mygg, men prises som en p.t.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.