Industri

fjettis
17.01.2022 kl 19:31 2779

Var det noen av dine aksjer jeg plukket på 2,8 Andrew? Sitter med en pen GAV på 2,97 nå. Kunne ikke blitt mer fornøyd, eller jo, hvis jeg hadde solgt meg ut på 3,68 hvis jeg visste den skulle ned igjen, men det turde jeg ikke. Nå sitter jeg stille til kursen står i 10kr. Kjøper kun mer dersom kursen skulle ramle ned på 1-tallet, men tror at jeg kommer til å være i + på denne aksen fra Feb-Mars og ut resten av livet. Tar jeg feil her så skjønner jeg ingenting.

Jeg snakket personlig med Geir Mathisen fra Veidekke i høst, han som samarbeider med elop. Han sa da at prosjektet og teknologien var utrolig spennende og veldig nyttig, spesielt for Veidekkes vedlikeholds avdeling og at de kom til å investere. Han la til at teknologien/softwaren hadde noen barnesykdommer som måtte jobbes litt videre med før det var perfekt og aktuelt for kjøp.
Regner med at dette er i orden eller snart på plass, så føler meg rimelig sikker på at salgene er rett rundt hjørnet!

De har jo nettopp vært på utstilling og vist frem produktet i statene, så regner med det meste er på plass og at vi kan forvente ytterligere salg fra USA. Jeg er stålbull på at salg i Norge og USA, kanskje Tyskland også kommer ganske snart.

I tillegg til tunneler, demninger, broer og alt det der, så trengs teknologien også i entreprenør bransjen, hvor omtrent samtlige blokker som skal totalrenoveres, altså ribbes ned til betongen, kan bruke dette produktet for å sjekke tilstanden for å slippe å rive betongkonstruksjonen. De er også på vei inn i det enorme vindmølle markedet.

Selge på dette nivået er latterlig. Kursen raste vel ned fra 3,6 til 2,8 pga tech krakket som har vært, men dette vil jo også ta seg opp igjen.

Håper folk holder på aksjene og ikke mister troen. Denne kommer. Kanskje ikke i morgen, neste uke eller neste måned, men den kommer plutselig, og da er det så kjipt å ha solgt på dette nivået. Dette er fremtiden.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.