Industri

bokaj70
22.03.2019 kl 06:33 5934

Som nævnt ovenfor er detaljerne ikke vigtige. Han har sat sig langt bedre ind i markedskræfterne end det du kan læse herinde og det er meget vigtigere end ,om du har 100 % styr på teknologi og betegnelser.
Ikke at jeg er helt enig med ham. Jeg tror Kina ønsker produktionen og kan de overtage teknologien vil de gøre det. Jeg tror aldrig REC havde fået adgang til det kinesiske markedet hvis ikke det var for Trump's korstog - som ikke er i mål endnu. Ikke udover de 15% de endnu ejer .
Med Handelskrigen er der en reel mulighed. Priserne vil selv med tilgang til Kina ikke være attraktive men det giver REC et helt andet råderum og løsner op for den låste position de befinder sig i. Analytikerne der mener en løsning på Handelskrigen ikke vil gøre en forskel er meget kortsigtede og markedet vil næppe være enig med dem. Forventer ikke en kurseksplosion uden højere priser men vi vil få et markant løft
Redigert 22.03.2019 kl 06:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.