Shipping

Impianku
18.01.2022 kl 14:55 6130

Skal selv kalkulere sommervarer når jeg er tilbake etter ferie og det gleder jeg meg svært lite til. Blir enormt spennende å se hvordan markedet reagerer om vi tør å prise inn det vi bør.

En mulig utfordring for containertransport i fremtiden, er at nå ser iallefall våre importører ut til å gå mer og mer over til varer produsert i Europa. Vi har iallefall to distributører i Holland, som nå handler mer og mer i Portugal, Italia, Tyskland, Polen og Russland. Kina begynner å bli kostbart og ikke minst veldig lite forutsigbart.

For MPCC sin del, får man håpe at det blir benyttet feederbåter i transporten i dette voksende markedet. Så en reportasje tidligere hvor EU ønsket mer av transport bort fra vei og helst over til vannveien igjen. DET er iallefall positivt for vår del.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.