Grønne aksjer

Dr No
18.01.2022 kl 16:49 3291

Deilig. Håper de fortsetter å øke da de uansett må dekke inn en vakker dag. Sitter selv med et 6 stifret antall aksjer, har tradet meg til mer aksjer siste året. Skal innrømme at jeg kun hadde kun 3/4 av beholdningen Inne før melding 18 nov, men shit happens. Kursen bekymrer ikke da jeg personlig er sikker i min case. Kan alltids gå til h..., som alt annet, men ser absolutt ikke det nå. Caset har bare forsterket seg betraktelig siste året. Her blir det ikke salg nesten uansett de neste 3 årene, så kommer til å fortsette i samme bane, så langt øye kan se. Dette er min første post på forumet, men lest her i litt over 1,5 år. Morro å se hvor lite langsiktige folk her istedet for å utnytte mulighetene som byr seg. Må takke folk som nemis som bidrar til at folk kaster kortene til oss samlere. Personlig syntes jeg innleggene har for mye fakta feil, men kan ikke gjøre annet enn å takke. Dere som oppdaterer oss og graver skal ha en enda større takk, dere hvem vet hvem dere er ;) Personlig syntes jeg det er synd at bidragsytere forsvinner fra forumet, men de (han/hun) kommer nok sterkt tilbake en vakker dag da de brenner for å spre kunnskap, fakta og glede.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.