Shipping

Argus
18.01.2022 kl 17:01 5904

Jeg skrev i går at "Det kan skje i morgen eller rett før eller rett etter EGF. Så kom meldingen i dag allerede!

Ja, jeg er enig i uttrykket: "For en sjef"! Han synes å gjøre alt riktig. Det jeg er mest tilfreds med, er, i tillegg til høyere og høyere rater og kontrakter, at Baack kommuniserer så til de grader godt med oss aksjonærer. Og holder ord!

Dagens melding bekrefter at det ekstraordinære utbyttet må bli liggende på over to kroner, om jeg ikke tar feil. I tillegg kommer det ordinære utbyttet for 4. kvartal. Så da er vi vel godt over tre kroner utbetalt bare i 1. kvartal som enkelte her inne allerede har regnet ut.

Tror vel at dette vil føre til en aldri så liten kursoppgang i morgen....... For det her var mange positive nyheter på én gang.
Redigert 18.01.2022 kl 17:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.