Farma

SomSa
22.03.2019 kl 10:41 3076

"Tror du virkelig at de nye større profesjonelle investorene ville gått inn til kurs kr 7 dersom kursen snart var 0.50?"

Hvor mange av de såkalt profesjonelle investorene beholdt sine aksjer etter emisjonen på 20 i 2017? Når minste beløpet settes på 100000 euro deltar gribber i emisjonen. De kjøper med kraftig rabatt og selger gjennom børsen. Innen kort tid får de noen prosent gevinst. De dritter i hva Targovax driver med. Hvem tar imot disse aksjene? Småaksjonærer. Dette blir samme versjon av hva "Alpha Blue Ocean" driver med og har ødelagt mange selskaper. Børsen er lovlig markedsplass for å svindle småaksjonærer.

Fortell meg hvorfor TRVX har hentet penger som tilsvarer 6 måneders drift når de ikke trengte å hente penger nå? Er de ikke desperate på en aller annen ukjent grunn?

Og for din info, jeg har noen langsiktige TRVX aksjer. Kjøpte mange aksjer i 2016, reduserte da aksjen steg i 2017 og solgte en del i 2018. Teoretisk har jeg 0 inngang på disse aksjene og sitter med gevinst.

Redigert 22.03.2019 kl 10:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.