Olje

Anywhere
22.03.2019 kl 11:16 3871

Tradinator, følg med på hva heg har skrevet om NEL, så ser du hvem som har truffet bra. Men det er strengt tatt ikke viktig.
Jeg har sittet i NEL fra under 2 kroner og solgt på 5,95 før resultat i år. Men da at aksjen skulle ned til mellom 5 og 5,20 i første omgang, kanskje til nivået 4,6-5. Der var det gode muligheter for ny inntreden for trade. Begge deler slo til, og endog påpekte jeg at OHS i aksjen rundt 5,40 ville gi tradefokus til 5,9-nivå med salg der.
Jeg ser fortsatt ikke at selskapet skal klare å forsvare en verdi over dagens syv milliarder på en lang, lang stund, og er nå ute av aksjen i påvente av beviser det kommende halvår/år.
Det er nok av annet med langt større potensiale i den tiden.
Det er også slik at NEL nå har inntog av en del større fond som andelsvekter seg, og de er penger som man ofte kan klassifisere som "dumme" Da er det greit for oss andre med litt pause inntil støvet har lagt seg litt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.