Olje og energi

VårDitto
20.01.2022 kl 13:07 1575

Jeg hadde lenge en liten lyttepost i ZENA, men droppet denne for en god stund siden da jeg så mer og mer konturene av en virksomhet og aksjonærpolitikk som ga med klare assosiasjoner til salige Canargo.

At selskapets ledelse kan bruke formuleringer som " we believe that long lead itens are aquired and on site", og om det samme at de "might be on site", om hendelser som for selskapet er fundamentale og som burde være fotfulgt fra dag til dag, det er skremmende.
Bruken av "we are pleased to ...." osv om hendelser av kosmetisk betydning, samtidig som oppfølging og statusrapportering av viktige milepæler (ofte av lovet karakter), føyer seg også inn i rekken av dårlige minner.
Men jeg har stadig et lite sideblikk på ZENA om noe mot formodning skulle få meg til å endre oppfatning ;-)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.