Farma

Den tro tjener
22.03.2019 kl 22:13 2428

Nei.
Slett ikke alle.
Men hva er en multimillionær...???

Forøvrig har jeg vært tålmodig og holdt ut, også i et annet selskap. Det gikk, eller kommer til å gå, helt til helvete. «Noen» millioner i tap. Skattekontoret mener jeg må realisere salget før jeg får godkjent tap og skattefradrag....i mitt hode er tapet allerede realisert. Uten at jeg får godskrevet skattefraget. Så der står saken. Jeg selger uansett ikke, kanskje bare å håpe på at faenskapet går konkurs, eller tvangsavvikles.

Photocure har jeg bedre tro på. Schneider er nok mannen som utgjør forskjellen, og drar skinnet av pølsa, men det vil ta tid.
Tidsbegrep er ikke-eksisterende i hodet til ADHD nisser, og derfor er de borte lenge før pengene kommer på bordet i Pho.

Mest sannsynlig forsvinner de når de opplever at selskapet ikke kommer til å publisere «børsmeldingene» de skriver. Lenge leve galskapen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.