Grønne aksjer

Uchi
21.01.2022 kl 19:55 2522

Hehe. Alltid gøy å få litt juling av og til. Vi har jo fått en del av det i det siste uansett, haha. Vi er herdet.
Ikke en smule bekymret ovenfor fremtiden. Jeg er trygg på min investering, selv om markedet blir litt usikker til tider, ref. aksjekurs volatilitet.
Hvis REC faller 20% til på mandag, så ser du ikke meg bytte mening. Jeg er trygg på min egen dømmekraft. REC Silicon er fremtiden. Fornybart kommer.

Er veldig sikker på om at vi vil se nye sider av REC Silicon ganske snart. Markedet undervurderer inngangen til Hanwha Solutions, mener nå jeg.
Ordner seg. Ikke vits å slite seg ut psykisk for noe vi ikke kan kontrollere. Med mindre en vil ut, det skal man ha all rett til.

InForTheWin; ønsker deg masse lykke til. Du har vært en fin person på dette forumet. Takk for dine bidrag her!

God helg! :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.