Shipping

Londonmannen
22.01.2022 kl 09:44 10913

Ikke uenig. Men husk; det viktigste er ikke å legge en plan, men huske hvor du har lagt den.;-))

At MPC kursen tar seg en pust i bakken, sågar trekker seg litt tilbake, det er en helt naturlig utvikling. Men her er mye mer å gå på utover i 22/23. og når FK skriver at logistikksituasjonen begynte å bedre seg høsten 2021, ja da tror jeg dette kun er tanker til en skrivebordsrotte som ikke har boret seg nok ned i saken. For å si det slik; jeg tror det ikke før jeg ser det. Tilsvarende utspill har vi hørt siden høsten 2020 og fortsatt har vi tilgode å se en bedring.

Jeg tror man skal stole mer på dem som har skoen på. Og disse aktørene formelig sloss og tonnasje som blir ledig 9 måneder frem i tid. Hvorfor? Det skyldes neppe at de ser en snarlig løsning på logistikkutfordringene og heller ikke at de har observert at situasjonen begynte å bedre seg høsten 2021.

Nyt helgen!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.