Dagens tema

Risk-reward1
23.03.2019 kl 00:36 428

Engasjement, ståpå vilje og drive er superbra!
Men som så ofte så er det for ingenting om det ikke har en realisme og er en aktivitet som vil gi en oppnåelse.
Så kanskje de de som hyller skolestreik for klimaet, kan fortelle meg hva er oppnåelsen av å skulke skolen?

Før dere fyrer løs med BS, la meg be dere vurdere dette da opp mot andre aktiviteter dere også bør støtte.
Arbeidsstreik for klimaet
Sykkel/Bil/buss/trikk/tog/t-bane/flystreik for klimaet - dere vet alt dette som krever mineraler dere grønne og røde heller ikke vil at vi skal drive med
Spisestreik for klimaet
PC/nettbrett/mobil/TVstreik for klimaet

TROR dere dette vil endre noe for klimaet?
Hva TROR dere blir konsekvensen om det skulle vært gjort i stor stil?

nedSotah og lakeine har gladfredag over en asperger jente, som misbrukes av et team med VOKSNE fanatikere. Dere liker barnearbeid og overgrep også da eller? For hva tror dere dette er den dagen jenta skjønner at hun bare var en brikke av kyniske voksne som dyttet et barn foran seg?
Dere har gladfredag over en stor gruppe ungdom/barn som dyttes frem av og med paroler produsert av organisasjoner drevet av VOKSNE.

TROR dere miljø driver flestepartene av disse ungene? Hvor mange av dem hadde stilt opp på fritiden, etter skoletid?
Fritidsstreik for miljøet!!!
- Vi streiker mot bruk av noen form for elektronikkbruk i fritiden vår. Vi forbruker for mye, og det må stoppe, osv osv.

Yeah right.............. da hadde det ikke vært mange i streiken gitt, men litt skolefri med en unnskyldning er jo alltids velkommen ;)
Selv håper jeg de blir registrert med ugyldig fravær. Litt bør de jo ofre for miljøet, ikke sant? :D

RR

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.