Farma

Frodon
23.01.2022 kl 14:20 1590

Hehe, dette er så lett ;) Det er enda mer gøy å se etter at han ble informert med fakta, har MANNEN fortsatt ikke beklaget feilen. Han sitter garantert med samme grøte suppe og fordømmer alle andre enda ;) Men han ble mer stille etter media forlot han?

Godt vi er noen som fortsatt ler sammen ;) Synd Øyvind ikke tok fakta sjekk mot flua sine innlegg, men det er kanskje for mye å vente av de som har vært med på å oppdra ungene i landet.

Hvor mange av skribentene på denne tråden tror jeg er vaksine motstander? Av det jeg har lest på denne tråden, er det få som har forstått eller skjønt mine innlegg i hvert fall. Jeg tror jo det er med vilje, siden det ikke passer inn i boblen.

Både skeptikere og motstandere skal tydeligvis trues, tvinges, mobbes og holdes utenfor, hilsen de lærde ;)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.