Grønne aksjer

Herman*
24.01.2022 kl 12:51 3002

Jeg tror POC er en uke og at de samtidig har måtte restarte produksjonen. Vi vet dog ikke når den eventuelt ble restartet, så POC kan i prinsipp komme når som helst. Har økt min beholdning med 50% i dag, så får det bære eller briste. Ledelsen har jo satt seg i en enormt pinlig situasjon med å gå knallsterkt ut for så å oppleve at low tech komponenter i produksjonen (feeder og shredder) plutselig svikter. Antar derfor at det er enormt med ressurser som nå sikrer at POC loses i havn.

Oppdatering:Har gjort litt research og fått en litt bedre forståelse for hva som muligens har forvirret noen av oss. Det er jo slik at POC baserer seg på minst tre ulike parametre: tid, load og kvalitet. Så er det jo slik at alle disse tre parametrene må levere samtidig. Det betyr i praksis at selv om tidsfaktoren er 7 dager, kan det jo ta vesentlig mer tid når en skal opp på load og kvalitet. En kan derfor se for seg et scenario der en bruker en uke på å nå ønsket load og kvalitet og deretter en uke for å nå POC. Jeg trodde de bare kunne kjøre i gang produksjonen og at load og kvalitet ble oppnådd umiddelbart, slik er det visst ikke.
Redigert 24.01.2022 kl 13:49

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.