Shipping

Medinaceli
23.03.2019 kl 18:57 1168

Mange interessante og insiktsfulle postings om fremtiden.
Men som Hunter-aksjonær er jeg opptatt av nåtiden.
Hunter får levert vedens mest moderne og fuelgjerrige crudecarriers om noen få måneder.
Når IMO reglene implementeres om ca ett år, og store deler av VLCC- flåten ligger i kø på verftene , seiler Fredly- flåten rundt på vedenshavene fullastet ned olje ...fra USA til Kina ?
Mye tonn- mil, underskudd på tonnasje.....skyhøye rater 100.000 usd ++/ dag...hvis det eksisterer noen Fredly- flåte om ett år ?
« My take « er at telefonen i Monaco går varmt i å besvare alle som vil kjøpe disse splitter nye , State of the art , skipene som Fredly i sin wisdom kontrahert til bunnpriser.
Og....disse skal ikke selges på noe billigsalg....7,- pr aksje innen påske 2020 er mitt beskjedne kursmål.
Redigert 23.03.2019 kl 18:58

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.