Olje

Fluefiskeren
24.03.2019 kl 11:25 4120

Vurderer å kjøpe meg inn igjen da jeg betrakter risikoen for å være betydelig redusert. Det er ikke bare å sette boret ned i sedimentene og forvente store oljeforekomster i hverken Gambia eller Senegal.

Skulle gjerne visst mer om Nigeriaprosjektet deres. Er det i Nigerdeltaet er det uinteressant for meg. Ut av teksten kan man ane at dette imidlertid KAN være snakk om Ajefeltet hvor PEN er deleier. De har lenge ønsket å få interessenter her for å selge seg ut. Det eneste som ikke passer er at det oppgis å være store 2c ressurser på feltet. Disse ble ifjor imidlertid oppgradert til reserver på Aje. Feltet ligger helt vest i Nigeria og sør for Lagos. Mye roligere der. Dessuten går det en gasspipe gjennom lisensen.

Sier slett ikke er det er snakk om denne lisensen, men ser ikke bort ifra det. PEN har forøvrig reserver på 20 mmboed her med 12 % eiersndel. Dessuten er det flere prospekter og leads som ikke er boret på lisensen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.