Farma

SomSa
24.03.2019 kl 12:52 3173

Oppgang Kommer
Min største bekymring er at TG02 har gått rett i dassen siden de gjennomførte krise emisjon, selskapet trengte ikke penger nå. TG02 + CPI kombinasjonsstudien skulle starte "snart" i følge 3Q presentasjonen men dette har ikke skjedd......... Vi skal få kliniske data fra TG02 (mono data) i løpet av 3 måneder. Hvis jeg viste at aksjen skulle til 8 om dager og uker hadde jeg hamstret trader aksjer. Hvis jeg viste at aksjen skulle falle under 6 hadde jeg solgt mine langsiktige aksjer. Jeg velger å sitte rolig til og med kliniske data fra TG02 er klar. Det blir ikke gøy å kjøpe flere aksjen og dagen etter faller 30%. Jeg driver kun med daytrding av aksjen mens det er høy omsetning. På fredag tjente jeg noen kroner.

"én fugl i hånden er bedre enn ti på taket"

hartvigsen1
Jeg er ikke skuffet men forbanna når de utvanne aksjen og henter et mini beløp. Dersom de hadde ventet til mai og presentert DFS data fra TG01 og kommet med mer info vedrørende TG01 avtalen kunne de hentet mye mye mer. De måtte vite at ingen idiot ville betale 9 kroner per aksje når aksjen steg fra 8 til 11,2 på noen dager. Det regnes snitt av flere uker..........Økonomiske problemene for targovax ikke løst med denne emisjonen, jeg forventer en ny emisjon på slutten av 2019/begynnelsen av 2020....... Venter på TG02 data!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.