Farma

SomSa
24.03.2019 kl 15:22 2920

tigern2
De har nok penger og trengte ikke å hente penger nå. Pga dette spekulerer jeg at TG02 data er ikke god nok og det hastet å hete penger.... Garanti og garanti. Emisjonskursen var 40% lavere enn sluttkursen. Han og hele ledelsen og styret kunne ha kjøpt på torsdag eller fredag. Jeg sier ikke at aksjen ikke kan sige mot 9,10, 15, 20 med fantastiske nyheter. Jeg sier at sannsynligheten for at aksjen skal falle under 7 i første omgang er mye større.

Folk har ulike strategier og ingen vet hva skal skje i morgen. Man skal ikke bruke mer penger enn man har råd til å tape alt. Jeg er spent på hva haussekongen Einarsson på Podcast/RADFORSK skal si! Som sa jeg holder meg i ro og venter på TG02 data. Dersom data blir god og aksjen stiger blir jeg litt rikere, med dårlige data blir tapet mindre.

Oppgang Kommer
Hvis det var så enkelt å tjene kjapis-penge var flere mange milliarder. Akkurat nå konkurrer du med de som kjøpte på fredag og vil sikre en gevinst. For at aksjen skal stige og du sikrer gevinsten din må andre betale mer enn du har betalt og ville ikke betale på fredag. PCIB og Nano falt, sannsynligheten for at TRVX skal falle langt under 7 er større. Dette sier statistikken.

kaunis
De som har kjøpt trader aksjer og er kortsiktige hausser aksjen for å sikre en gevinst. DU skal sitte langsiktig men etter at de selger sine kommer de til å skrive mye dritt om aksjen. Slik har det alltid fungert.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.