Farma

SomSa
24.03.2019 kl 20:20 2413

1.1.2019 hadde selskapet 151 mil i kontanter, Targovax bruker ca. 32 mil mil per kvartal. Det var ikke nødvendig å hente penger før oktober. Min første mistanke går til TG02 siden kombinasjonstudien har ikke startet og deretter mulig flere forsinkelser. Uventet hentet selskapet også penger i 2017 og senere viste det seg at studiene hadde store forsinkelser. Jeg finner ikke en rasjonell forklaring på hvorfor de hentet så lite penger med så mye rabatt. Jeg tviler på at de var beruset da de bestemte seg for å gjennomføre emisjonen! Vi kommer til å finne ut sannheten men jeg håper på at jeg tar feil. Uansett er Targovax blitt et utilgjengelig selskap for en småaksjonær som vil være langsiktig. Med flere slike emisjoner mister man alle sine verdier. Vi kjøper aksjer kun for å tjene penger og ikke noe annet. Selskapet klarer ikke å ta vare på vanlige folks sparepenger.

Guuz
Kan du begrunne hvorfor selskapet hadde hastverk med å hentet penger akkurat nå? Neste uke kunne aksjen være over 15. I løpet av 1H skal vi få data fra TG01, TG02 og Oncos-102 (6 andre hudkreftpasienter). Tror ikke selskapet på kommende data? hvorfor skal vi tro på? Det er naturlig at man blir mistenksom til en irrasjonell handling. Dersom jeg tar feil og det kommer fantastiske TG02 data kan du smile hele veien til din VPS-konto.

Redigert 24.03.2019 kl 20:28

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.