IKT

Landmannen
26.03.2019 kl 10:08 4294

Tja - sånn omtrent femgangen på kurs på 5 år + utbytteutbetaling hvert år tilsier vel at den ikke detter så mye/så lenge om gangen? Men av en eller annen grunn er Kitron ikke inne i varmen hos hr Hegnar et al. ,det synes som det byr dem imot å skrive noe positivt om selskapet. Kitron har vel heller ikke satset enormt på IR/ekstern kommunikasjon, og er fascinerende sent ute med sine oppdateringer på "20 largest shareholders". Så - med litt jobbing på noe som sikkert byr ingeniørmiljøet i mot (markedspsykologi & kommunikasjon), så tror jeg store ting kan skje. For øvrig synes jeg CFO Nylander fortjener en liten applaus for sitt første store møte som fungerende CEO - jeg la ikke merke til at hr. Nilsson ikke var til stede.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.