Bil og motor

mishka
26.03.2019 kl 11:24 1522

Ja, riktig det du skriver. Det teknologiske forspranget tror jeg bare vi snakker om måneder før er borte. Jeg tror også vi skal få se at Teslas egne SC,er forsvinner etter hvert som det bygges ut offentlige ladestasjoner med samme eller større effekt. Det blir like dumt som at f.eks. BMW skal drifte sine egne stasjoner kun for BMW,er. Det første skrittet er vel tatt allerede nå med mod3 og ny ladestandard. Tror det er et tidspørsmål før alle SC,ene selges til firmaer som kun driver med slikt som Fortum, Vattenfall osv.

Og litt of topic på et bilforum, men ang. telefoner. Det mest latterlige jeg ser er folk som ikke skal gjøre noe mer avansert enn å kjøpe billett på t-banen og være på FB med Iphone X. Kan man først "bli venner" med Android så står det ikke noe tilbake nå for Apple. For å mimre litt så var jeg en av de første i Norge med Iphone ferdig hacket og klargjort for Norge innkjøpt i London. Men skal du bare ringe, så er det ingenting som slår gammal Nokia med Symbian OS. God å ha i jallaland med dårlig dekning.
Redigert 26.03.2019 kl 11:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.