Bil og motor

mishka
26.03.2019 kl 16:22 1536

Nei, foreløpig er den nok ikke det, og jeg er slett ingen hater. Når man er halvveis pensjonist så har man av og til god tid til å sose bort dagen bl.a ved å sitte på HO. Men det å gå glipp av en god restaurantmiddag fordi man må tilbringe kvelden på en SC, på vei til et eller annet sted, det gidder jeg rett og slett ikke.

Og ang. Citroen, så har jeg faktisk i sin tid tilhørt menigheta der også. Med XM hvor kuletrykket ble økt for enda bedre fjæring. Det var bilene for oss vielfahrere det, som satte pris på komfortegenskaper fremfor kjøreegenskaper. Det er nemlig to forskjellige ting. Det var før PSA ødla hele moroa ved å ta bort det spesielle som Citroen hadde med hydraulisk fjæring. Men fy flate så mange som hatet det bilmerket også.

Nesten litt morsomt hvor irriterte teslafansen blir over at bilen ikke egner seg til absolutt alt. De færreste biler gjør det.
Redigert 26.03.2019 kl 16:23

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.