Olje

Mdg1
27.03.2019 kl 13:45 1653

Jeg må ha en 19 dobling før de 5% blir like mye som resten. Da får jeg heller satse på Trvx. Det er bare i biotek dette kan være mulig. Sitter med mye aksjer i WEN, som er treg som bare det. Hadde egentlig håpet de bare kunne legge ned mesteparten av ledelsen og bare produsert fra Mnazi. På den måten kunne aksjonærene fått utbetalt 30% av aksjeverdien i året i utbytte. Men, de skal nok gjøre noen strategiske valg for å vokse. Håper at de ikke gjør noe dumt.

Iox kan sikkert bli bra, men om de ikke får startet boring snart så ser jeg ikke hvordan obl lån skal betales når de taper penger hele tiden. Om de planlagte brønnene er så bra som enkelte påstår så er det veldig rart at de ikke finner en partner, men bare utsetter og utsetter
Redigert 27.03.2019 kl 13:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.