Olje

YNWA250505
27.03.2019 kl 18:01 1424

Gunn når du skriver så virker det som om du vet hva som kommer til å skje? Vet du mer en alle andre eller tippe/håper du bare at det skal gå til helvete. Du kan jo muligens få noen til å selge med alt dette du skriver om IOX og dommedag. Hadde jeg ikke visst bedre selv så kunne jeg fint ha lettet meg en del pga det du skriver. Det er jo alvorlig om du vet at dette kommer til å skje. Hadde du hatt litt mer troverdighet så hadde jeg muligens solgt på dette, men nå har jeg fulgt deg en del på andre tråder og der har du hausset diverse selskaper. PEN feks skulle jo ha ligget på tresiffret nå, men her har du ikke tjent mange ørene de siste årene? Kursen dumpet vel i tillegg til kr 8 eller noe? Har hentet seg inn igjen og har penge på bok etter at de kjørte en emisjon i fjor. En emisjon som ikke var massiv utvannende. At IOX evt melder en emi det skal jeg ikke uttale meg om, men ingen her inne vet om den evt blir massiv utvannende? ikke vet jeg, ikke vet du, ikke vet noen andre her inne heller. IOX har 9 liv og brukt opp 2 av de så det er mange liv igjen å ta av. Tror faktisk det ene liver de mistet kom tilbake da de meldte at Cor 6 er løst. De fikk vel det andre livet tilbake også når de meldte at transport og tilgang til rørledninger er i boks. Skal se at ting ordner seg. Tipper IOX står i kr 8 før PEN nærmer seg kr 34

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.