Farma

YNWA250505
27.03.2019 kl 21:53 1091

Om du tror jeg tapte penge på NANO så prøv igjen. Kjøpte vel første gangen en på var det 12 kroner for å over 3 år siden. Du så ledelsen må gå??? Det sier du jo om alle ledelser, du har opphøyet deg selv til å være bedre en alle ledelsene i hele verden snart. Men å sitte å lure folk inn i PHO på kr 60 og omtrent garantere de kr 1900 i kurs til jul 2018 er jo jævlig bra ledet. Klapp igjen brødsaksa di. Du klipper og limer inn for å prøve å fremstå smart men har null peiling på Pharma. Akkurat som de aller fleste andre av oss her inne. Og at jeg er en aksjonær som ledelsen elsker er jo smart å si. Jeg tilfører ikke ei krone til selskapet når jeg handler over børs, du har ikke tilført PHO eller TRVX eller NANO ei krone. Det er de som evt er med på emisjoner som tilfører selskapet kapital og det er slike aksjonærer de vil har med seg. Ikke meg og deg med småpenger. Om du og jeg blir med på rep.emi så bidrar vi også til videre satsning. Tradere etc bidrar nada til selskapet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.