Offshore

Kontur
28.03.2019 kl 10:54 3423

At det kom til å bli så stor aktivitet er ikke uventet.
At der er og kommer til å bli ytterligere mangel på båt derimot har mange protestert på.
Jeg har lenge hevdet og mener fortsatt at mangelen på skikkelig tonnasje er sterkt undervurdert.
Der kommer til å bli skikkelig mangel på enkelte fartøytyper og ratene vil gå sky high om endel forutsetninger slår inn.
Veldig mye tonnasje er tatt ut, mye ligger brakk og blir ikke reaktivert, mye er sendt østover, noe er ombygd til både oppdrett og isbryting, osv
I tillegg er der nesten ikke gjort nybygg og få eller ingen har nybygg på programmet.
Jeg gjentar: Våren og sommeren kommer til å bli ekstremt god for offshoreflåten og det trengs etter 4 lange nedgangsår.
Anbefaler veldig å vekte seg opp i sektoren. Og gjerne i Dof selv om der finnes flere muligheter.
Soff og Havi ville jeg foreløpig holdt meg unna, spesielt Havi

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.