Bil og motor

28.03.2019 kl 14:31 1284

Ser den. Men det som var overraskende for meg var hvor mye tid man egentlig uansett bruker på et stopp, hvis ikke man går aktivt inn for å være supereffektiv. Faktisk må jeg si at det var veldig greit å slippe "tankstoppstressen", det vil si der man ser på ETA i det man stopper, og så forter man seg med tanking, dobesøk og spising så ikke ETA skal bli alt for ille når man starter igjen. Nå er ladestoppene innregnet i ETA i navigasjonen og man kan slappe av fordi man vet at man sannsynligvis blir ferdig med sine ærender akkurat litt før bilen er ferdigladet.

Kan også nevne at jeg hadde null rekkeviddeangst på turen. Selv da forbruket gikk opp da jeg kom til 110-sonen ved Gardermoen så var det ganske greit å følge med på forbruk og rekkevidde og se at det skulle være litt margin igjen på slutten. Var hjemme med ca 60-70 km igjen i batteriet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.