Olje

bergsmofs
29.03.2019 kl 09:53 11216

IOX har levert det de sier de skal levere. Ting tar tid men de har tatt steg etter steg. Du har helt rett Ransen. Men det finnes utrolig mange kortsiktige i aksjen, som vil ha meldinger å kursvekst, ukentlig ...... Det er jo bare å se på trådene her hvordan flere investerer i IOX, uten å vite noe om aksjen. Jeg gleder meg til godmeldinger som jeg har stor tro på kommer når alle brikker som de arbeider med, faller på plass. Langsiktighet har vært min gode venn, å det vil den nok fortsette med. Jeg har stor tro på ledelsen, de leverer, under de rådende rammer de må forholde seg til. Myndighetskrav, regulatoriske ordninger, samarbeidsparter. Det er viktig å lande alle brikkene i rett rekkefølge. Det har de npk erfart tidligere, derfor tror jeg dette blir veldig bra,når det løsner. Så det mest lønnsomme nå, sitte i ro event. Kjøp mer i bølgedalene nå.
Redigert 29.03.2019 kl 09:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.