Finans

29.03.2019 kl 19:15 8329

helt enig htveranger her må man være tolmodig, synnes det er veldig rart at kursen ligger snart på 17 pluss tallet , når f.eks styreleder som jeg har bemerket flere ganger har et snitt som er minst 6 kr høyere en i dag dette selskapet blir kjøpt opp sikkert og vist . men dette er bare de som har god dose med tolmodigesom får gleder av. 2020 -2022 har vi nok fasiten . men før den tid er nok kursen lang over 30.50 .lykke til de som forsatt holder ut, regner med at de fleste ikke holder ut i lengden av denne ekstreme manupuleringen.og det er det som er meningen er spilles det på frykt, men jeg lar meg så lett vippe av pinnen , siste kjøp var for 2 år og 7 mnd siden .. og om så å gjøre sitter jeg 2.7 år til. men da får det være nok. men inne den tid leverer selskapet blå tall og bra utbytte til aksjonærene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.