Shipping

Flipper
18.02.2022 kl 14:14 6995

Forstår ikke at så mange tro at avtale Iran), mer Supply ).og Russland skalker lukene for gass.

Demand er vel ikke større i dag ?

MEN at vi vi vil se mange China '' lager skip '' ut av trading; men vi har hørt det er kun 11 VLCC'er. går til skraping, sikkert fler.
Siste sitat fra de Hoop THC CEO de Hoop, som tidligere har sagt at det er 50 VLCC''r for mange.

Husk dog at Kina for å kompensere billigere nybygg av skip, ga en Export BAN av stål, for bla. og konkurrere med Korea. Det var val del av etter at skrap prisene var gått til himmels.

Etter 40 år har jeg aldrig sett skrap priser på dette nivået. Beklager, tar tid å skrive med en finer og mye galt som må rettes opp, men sikker på at alle gets my drift.

Ser for meg et double tier market, som vi så vedkrav om dobbelt hull. Sistnevnte ble utelukket fra seriøse olje mottakere såvel som olje skaper, de store.

What am I missing ?

Gi meg andre synspunkter

det er så mange her som er på jordet, ETTER MIN MENING

Redigert 18.02.2022 kl 14:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.