Offshore

Kontur
31.03.2019 kl 17:08 1480

Nevn et Offshore/Supply rederi som er bedre rigget enn DOF da?
Begrunn gjerne.
Ja, Dof har en god del gjeld, men selv i et håpløst elendig marked har de klart seg. Pengene har i all hovedsak gått til å bygge en hypermoderne flåte og da spesielt inne Subseasegmentet. Disse båtene gikk rett i lange 8 års kontrakter som betaler seg selv og mye mer til.
Klart det har vært utfordrende for DOF med et sviktende marked der konkurrenter raser sammen rundt de (Farstad, Rem, Solstad, DessC, Havila, WWS, ect) Men om du undersøker litt mer både hvem som står bak, hvilke kompetanse som er i selskapet og for en ideologi som ligger til grunn endrer du kanskje litt mening.
Uansett, vi venter å ser nå fremover hva en mangedobling ratene + alle nybygg i full drift + 22 MRD i Backlog har å bety.
Mitt valg er plukke aksjer hver eneste uke på disse lave nivåer. For da å ha rikelig med billige aksjer på konto når jeg nå etterhvert tror kursen vil bevege seg mye opp.
Emisjon som det har vært snakket noe om er jeg helt sikker på at det ikke blir. Det vet jeg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.